23 september 2009

Test i väntan på mat

PERSONLIGT
Vad heter du? Amanda
Ålder: 18 år
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Blå
Vart kommer du ifrån: Luleå

SENASTEPERSON SOM:
Sov i din säng: säkert någon gay
skickade ett sms till: Lena
Du fick sms av: Amanda to the B
Du ringde: Amanda
Som ringde dig: Olivia Brynolfsson
Du åkte till stan med: jag åker inte, jag går. Motherfuckers
Du kramade: Ellen säkert :)
Som skrev till dig på msn: Linneeeaaaaaa
Du träffade: Mamma och Lena är innom synhåll just prick nu.

DAGENS
Humör: Trött, hungrig och snorig. Och glad då!
Klädsel: Bruna fleecebyxor, blå t-shirt och en grå kofta. Mycket attraherande!
Tid du kom hem: 14.00 typ?
Köp: En kjol och ett par brillZ sa jag ju.
Mat: LEVERBIFF <3
Smink: Typ ni vet sånt där som man her på ögonen och sånt.
Måste: plugga kanske, jag vet inte. Ätaockså.
Vill ha: HEHEHEHHEEEELG
Fundering: Varför i helvete pluggar jag inte?
Tråkigaste: Den tidiga morgonen sög ju litegrann sådär.
Längtan: sommmar kom tillbaks.

LITE SAKER:

Vad ska du göra under veckan: Gå i skolan, träna och besöka Cleo.
Hur går det i skolan: Helt ok helt ok
Hur är det med familjen: Fint, de mår bra.
Har du syskon: Ja, en bigbrother.
Vem är den yngsta av alla: Jag :(

VÄLJ ETT
Coca cola eller fanta: Coca cola
Sommar eller vinter: Men sommar. Döda vintern
Choklad eller chips: Choklad
Djurgården eller Hammarby: Bryr jag mig
Fdla eller bio: men bio
Mobil eller dator: Mobil

FRAMTID
Drömyrke: Livsnjutare
Vill du ha barn: Hahaha, nej förfan.
Kommer du ha ett bra jobb: Det får vi väl hoppas
Kommer du ha körkort: På g nu, kom igen. Kämpa kämpa kämpa
Vart vill du bo: I ett varmt land med snygga karlar
Kommer du gifta dig: Njaaaaaaa
Fortfarande studera: ja, jag kommer typ sytudera hela mitt liv. Eller nå.

DE SENASTE 48 TiMMARNA HAR DU:
Kysst någon: Nepp
Gråtit: nejnej
Köpt något: Jaaa kärlek
Varit sur: Näe, inte särskillt
Varit ledsen: Nej men trött, det är väl typ samma sak
Kramat någon: Ja
Sagt "jag älskar dig": neeeeej
Saknat någon: jaa
Varit sjuk: Ja, snoret bara rinner azzå
Kallat någon idiot: haha nej jag tror inte det. Kanske borde göra det.
Tittat på film: Lite av Systrar i jeans
smsat: Oja, några stycken har det blivit

Inga kommentarer: