21 september 2009

Jag hostar hela nätterna

Vaknade 04.30 och kunde typ inte andas för att jag hostade som ett cp. Det var riktigt underhållande måste jag säga, att inte kunna somna om heller. Hoppas jag börjar hosta inatt också. Eller?

Kom just hem från baletten, underbar klass. Ska nu snart platta mitt hår (ja, jag har duschat) så jag slipper göra det imorgon och sedan sova, en ny skoldag väntar imorgon. Hela 2 lektioner och slutar 11.20, fyfan alltså. Efter det ska jag löpa hem (kanske på stan en sväng) och plugga körkort och glosor. Kom just på att jag ligger några uppgifter efter i matteboken också. Kuken också.

Jag är sjukt taggad på helgen. CLEO för hela slanten på fredag, och alla kommer vara där.
Nu borde jag sova, ska upp föra ottan imorgon. Godnatt

1 kommentar:

fridde sa...

Du är alltid så positiv, nästan positivare än mig snart! :D