18 september 2009

Fredags och minusgrader, whyyyy

Goooodmorgon. Det är fredag! Hur jag än mår på fredagar är jag alltid lite gladare än de andra dagarna. Att det är fredag innebär ofta så himla mycket.
  • Tecken på helg, att man klarat sig genom en vecka till
  • Att det är någonting som händer på kvällen
  • Man behöver inte tänka på att lägga sig i tid för att orka morgondagen
  • Bara 1 lektion på skolan.

Denna vecka har dock varit lite annorlunda. Blev sjuk i tisdags och har inte orkat träna på samma sätt som vanligt, inte orkat vara lika vaken på lektionerna och inte heller sovit som jag brukar. MEN, det är ju fredag.

Det allra värsta, som även ger mig lite ångest, är att det var minusgrader ute imorse. Ni som känner mig vet hur jag känner för vintern och kyligare tider. Jag, på riktigt, hatar det. Ser ingenting positivt med att det är kallt ute.

Inga kommentarer: