2 september 2009

Tunga ögonlock när det regnar

Jag vet att jag i somras många gånger funderade över hur jag skulle överleva att stiga upp så tidigt varje morgon 5 dagar i veckan och jag har fortfarande inget svar. Det är sinnessjukt hur det kan vara så jobbigt. Även om jag går och lägger mig helt död mellan 22.00-23.00 varje kväll orkar jag inte leva när jag stiger upp morgonen därpå. Jag tror vi ska genomföra vår protest Linnea. Även om den spårade tror jag den hade varit effektiv.

Nu har jag bara idag, imorgon (8.15-16.30. Skjut mig) och fredag kvar, sedan är det helg, äntligen. Jag ska ligga som en död fisk verkligen hela helgen. Kommer inte orka röra mig förrens på söndag då jag håller mina första träningar för mina grupper. Annars ska jag nog på ett Adam & Eva-maraton på fredagkväll, mycket (!) kul. Känner dock att jag måste sova några timmar innan, annars kommer jag somna igen.

Inga kommentarer: