20 december 2007

You say we need to talk

Innom dryga 30 minutern börjar jag skolan för idag. Sista skoldagen år 2007. Det känns gudomligt skönt att för en gångs skull slippa få betygspapper och att slippa tänka jävlar nu måste jag plugga hårdare och höja mig till nästa termin. Äntligen äntligen ska jag få göra vad jag vill i två långa veckor, det är värt ett hjärta <3.

Som avslutning ska hela entreprenörsgymnasiet ha en liten julfest. Alla 1or och 2or ska leka lekar och äta julegröt >.< Jag är inte så taggad måste jag säga men vad ska jag göra åt saken? Jag måste lära mig att gilla läget och sluta gnälla så jävulskt. Men mamma, jag är dålig på det.

Ayway, morgonen idag började med att jag var tvungen att stiga upp 1 h och 15 minuter tidigare än beräknat för att Lena skulle upp till skolan tidigt. Då upptäckte jag att jag hade spillt ut hela mitt vatetnglas inatt. Jag som trodde att jag hade drömt hela den händelsen, trist. Lena småfnissade då jag frågade om det verkligen hade hänt och visst, jag är en klumpig fuck då jag har en sovkompis som ligger och tar plats (;

VI HÖRS O,o

Inga kommentarer: