19 december 2007

It's floating out the window

Jag sitter på skolan och har tokigt tråkigt. Det är en av alla onsdagar då jag har 3 timmars hål mitt på dagen. Jag har nämligen varit less och valt bort spanskan så nu har jag ingenting att göra under de andras språklektioner. Synd Mändie, synd.

Idag är det en sån där dag som jag egentligen hade kunnat hoppa över. Jag kommer inte att minnas någonting bra med just idag. Snälla, gör så att jag minns idag, det hade varit kul >,<

Jag behöver jullov så in i helvete (utsäkta ordvalet). Jag är less på det mesta. Jag har lust att döda någonting eller slå någonting riktigt hårt men jag vet att det inte spelar någon roll, för det hade ändå inte gett någon större effekt. åH, vad sick and twisted.

Later dudes, later.

1 kommentar:

Anonym sa...

JAG kommer ju till dig ikväll :D