9 december 2007

How could this be done by such a smiling sweetheart ?

Min helg har varit helt sjukt mysig :)

I fredags var jag hos en söt sak och såg på idol ^ Huhu. Tråkigt bara att Marie skulle vinna istället för Amanda. Jag gillade Amanda mer och hon var grymmare och coolare och yngre osv. Marie kommer bli nästa Shirley Clamp, yeah.

Igår var jag på dansuppvisning med mina barn, superskoj x] Dom var jätteduktiga och det gick superbra för dom (: På julavslutningen som är på tisdag ska vi fika och dom ska få lite candy av föreningen ;) Attans att man inte var elev.

EFTER dansen var det bara att skynda sig hem, hoppa in i duschen och sedan åka till Carro som hade lite firande av sin födelsedag. JÄTTEMYSIGT. Me like you guys : D

Jag hoppas att du också hade en lika härlig helg som jag hade x)

Inga kommentarer: