28 december 2007

A little bit of heaven and a little bit of hell

Jag har egentligen ingenting att blogga sönder om idag men jag väljer ändå att sätta mig ner, luta mig tillbaks och försöka få ihop någonting småvettigt i alla fall.

Mellandagsrean har startat på stan och det känns som att det har blivit mitt andra hem denhär veckan. Jag har slängt pengar om mig näst intill överallt och det svider att kika efter pengar som inte längre finns. Dock så har jag, otroligt nog, nästan hela min lön kvar, Amanda goes happy horse. Jag är också hyffsat nöjd över att jag faktiskt shoppat endast bra, välbehövade kläder, skor och annat. Japp, jag har blvit ekonomisk O,o

Senare idag nalkas roasters med goda vänner som jag inte har träffat på länge. Det ska bli mysigt men samtidigt lite småsvidande även det. Pengarpengarpengar. Jag är beroende. Trist att jag då aldrig har pengar heller. Iofs (Ja, en förkortning fick ta plats, jag är ruggig på att stava det riktiga ordet) skadar nog inte en té-kopp. Jag borde bli förlåten, right? gggreeeatttt ..

"jag väljer ändå att sätta mig ner, luta mig tillbaks och försöka få ihop någonting småvettigt i alla fall" Fan så trist att jag inte ens nästan fick ihop något som ens kanske intresserar dig. Om du råkar läsa detta stycke före allting annat - se det som en varning. Läs inte inlägget, det är onödigt. För dig som redan läst hela; bättre lycka nästa gång.

Hejjpppaaa,

Inga kommentarer: