11 december 2007

Today has been okay

Kom gör ett hål i min kevlarsjäl

Godkväll alla fagra, jag är trött och ganska uttråkad fast ändå inte. Jag blir glad av tanken att jag;
1. sitter och pratar på msn (det lät nördigt men allt har sin anledning, glöm aldrig det)
2. är ledig i morgon (okej, jag är inte riktigt ledig fullt ut, men jag orkar verkligen inte gå på en puttenutte mattelektion. Såri dudes).
3. äntligen har fixat den trådlösa routern (heter det router? Min bror fixade det, inte jag.)

Dagen som arit har inte alls varit särskillt ansträngande. Jag fick veta mitt slutbetyg i esv dans, mvg. Jag är noejd hest. Jag hade också min tjatiga engelska presentation om en australiensk indiepop-grupp. Det lät intressant va? Ja, jag tänkte väl det.

Jag ser fram emot morgondagen >,<

Inga kommentarer: