7 december 2007

Du lärde mig att fullständigt försvinna

Äntligen är det helg. Vårat sista prov i företagsekonomi A gjordes idag. Det var jätteskönt att få det ur vägen och nu kunna satsa stenhårt på engelska redovisningen som är på tisdag. Men först! Heelllgggggg :D

Ikväll är den otroliga idolfinalen för i år och jag hejar stenhårt på Amanda. Hon har en otroligt bra röst och jag älskar hennes personlighet. idolfanhej.

Imorgon står Carros födelsedagsmys på schemat och jag, Jullan, Linnea, Johanna och Hempan ska dit på middag och lördagsmyspys. Det ska bli jättetrevligt, vi har nämligen inte umgåtts på jättelänge xD Jag ber att hon kommer älska "massagestaven" + de en miljon kondomer i olika färger,dofter och smaker, samt snoppsugröret som vi ska ge henne >,< Det var jordens roligaste stund då vi valde ut allting åt henne. Kärleksbutiken is the shit (; "Hum, en självlysande..Undra om hon gillar det. äH, vi tar det!"

PLUS ATT MIN HÅRFÄRG ÄR PÅVÄG TILLBAKS! Jag var och köpte silverschampo efter skolan idag, och vips vilket under. Jag är glad ponny x]

Nu har jag bara ont i ryggen och är hungrig, så vi hörs. Hejjjppaaaa

Inga kommentarer: