26 december 2007

It's like you smiled and shook my hand

Brinn pengar brinn
Jag vet att du är värd någonting
Du är hoppet i ett IQ-fritt land
Du är drömmarna jag drömmer ibland

Ibland undrar jag vafan jag har gett mig in på. Jag har lixom bara tagit en hel bunt sjuka beslut utan att ens nästan ha tänkt igenom dem, sedan har jag ångrat mig och ändrat mig ett hundratal gånger men inte kunnat göra någonting åt det. Jag insåg just att jag är en interligent dam på endast sex ton. (lustigt)


SNART, mina damer och herrar, är det självaste nyårsafton. Jag kan inte förstå att det som händer under just tolvslaget då år 2007 blir 2008 (i detta fall) förutspår hela år 2008. Dricker man ett glas vatten (eller annat) blir man inte törstig, äter man en smörgås blir man inte hungrig, får man en kyss blir man lycklig osv. Men vad ska jag då göra? Jag bryr mig inte det minsta i om jag är törstig under hela 2008, jag får väl gå med en vattenflaska fastklistrad i min hand hela året då, who gives a shit. Nej, jag vet inte. Det enda jag vet är att jag ska ha kul hela kvällen. Kvällen som avslutar det gångna året. Jag ska minnas mitt 2007 som en stor lycklig fest. Yeiy!

ÄNTLIGEN ÄR MERDE-TRÖJAN MIN <333

Ha en otrolig kväll, make me proud.

Inga kommentarer: