10 december 2007

I will not break, no not again

Det var andra advent i söndags och det var väl myspys. Det jag egentligen vill berätta är att det är lucia på torsdag, vilket innebär Lucia Movienight natten mellan onsdag och torsdag>,< Superdupermysigt må jag säga :) Dock så kommer jag att vara trött jävla tjej på torsdag ; o Det KAN hända att jag sjukskriver mig, om jag känner mig vitsig nog [;

Jag har faktiskt just tagit mig hem från dansmagasinet. Jag har varit och spanat in Jullan, Elina och Jenny då de dansade för fulla muggar. Dem hade dansuppvisning och det såg mycket bra ut. Efter en termin är ni proffs tjejor (;

Anyway, idag åt jag en pepparkaka (okej, det var fler men jag berättar bara om den ena) och skull testa knacka på den så att jag kanske möjligtvis skulle få den i tre bitar. Tro det eller ej så hamnade den i 3 små bitar och jag kunde äntligen önska mig någonting. Olyckligt nog så kan jag inte dela med mig av min önskan, då går den inte i uppfyllelse och det vore jättetråkigt "/

Imorgon är det tisdag. Det är också betygssnack på dansen och även min fenomenala redovisning på engelska (7 minuter, nivet). Jag tvivlar på att den är 7 minuter lång, men låt gå. Jag orkar inte längre, är otroligt skoltrött och vill bara ha jullov. Jag behöver det, snälla ge mig. En vecka till, med minst 2 till lite "större" redovisningar/prov kvar att göra. Vadihelvete, försöker våra lärare döda oss ?

Nu simmar jag in i duschen. Ha en god natts sömn, jag hör av mig (:

pst, jag berättar min önskan senare, ifall den går i uppfyllelse.

Inga kommentarer: