2 december 2007

If you love me now, I'll love you twice

Idag är det 2a december, 1a advent och skyltsöndag. Julafton börjar närma sig och det betyder att snart tar jag mitt pick och pack och drar till Lappland i några dagar.

Anyway, det var inte julafton jag orkade prata om idag eftersom att jag tycker att julafton är ganska..Överskattat (ursäkta). Det intressanta i dethär inlägget lär inte bli särskillt långvarigt men ni får baske mig nöja er med det ni får. Mina superheta bloggfingrar är ganska döda såhär års.

Jag ska med min vän Lena påskyltsöndag idag, dock bara i typ 2 h, för sen går hennes buss hem. Hon (och jag?!) ska plugga. Crap, jag kom just på den tragiska sanningen att jag har en powerpoint-prensentation att förbereda. Det ska vara klart till tisdag, handla om Architectur of Helsinki (ett australiensiskt indieband) och vara minst 7 minuter långt. Blöu. Hinner jag inte blir klar så är jag helt klart "sjuk" på den lektionen så jag kan göra det nästa tisdag ;D Smart hest.

Äsch, nu ska jag gå och skönhetsoperera mig för dagen (;

Vi hörs, hoppas jag ^

Inga kommentarer: