29 maj 2008

You lost something on the way

Jag har en storslagen nyhet. Min navelpiercing (jo, en sån äger jag) har blivit removed. Jag kände mig mogen och tog bort den. HEHE, vilken förändring. Det känns ganska bra men samtidigt är det lite ångestladdat. Jag vet inte, det var som en del av mig och sen tog jag bara bort den. Men det löser dig, som allt annat.

Jag har också införskaffat mig shortsbrännan. Idag kom Lena, söta Lena hit och vi bänkade oss på balkongen i flera timmar. Just i det tillfället kände jag hur lite solen tog men nu såhär efter träning osv är hela min kropp röd och blir vit så man trycker med fingrarna. Det blev Ldb lotion för hela slanten. MEN solen är här, den tar på kroppen = SOMMAR. hjärta.

Jag nämne träning tidigare. Idag var det genrep på stora scenen i kulturens hus och hejbara vad roligt det var. Jag verkligen gillargillargillar dans. Jag älskar stämningen. Åh :)

Godnatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh lord, It's gone? :O
aja. men du har nor rätt. du är nog i den åldern nu att det är dags för den att ryke ;) Men den var för inte det snygg. well.well.hehe