14 maj 2008

Remember this, you suck

Ja, jag har haft långt hår en gång i tiden, för alla er som inte visste eller har sett b.la. denhär bilden. Tråkigt att mina ögon vad lite små där. Gjorde mitt stora, tunga hår mina ögon små? Och det märker jag nu.

Hursomhelst så är det endast en timma tills jag ska börja bege mig mot Pontushallen för detta hajrep. I morgon är första föreställningen och den är så pass ball att jag måste ta ledigt från skolan för att åka och medverka. Sedan är den på lördag igen, jättetidigt. Andra lördagen i rad som jag måste vålda mig upp ur sängen väldigt tidigt. Nåja, mer information kommer om helgen sen, det händer lite andra saker också :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har alltid älskat ditt långa hår och komme alltid göra ! var sååååå avundsjuk på det! haha. men ditt hår är helt underbart nu också ! gay<3 haha