5 maj 2008

She will have some fun


Vilken härlig dag! Trots allt äckligt regn imorse kunde inet solen hålla sig undan och skiner nu på nytt tillsammans med en alldeles blå himmel. Vilken underbar vår, tacka gud så länge det varar mina kära.

Det blev premiärglassen för min del idag. Min mage fick lida utan bara satan men det var värt det till tusen. Mjukglass med saltlakritssås på, vilket himmelrike. Dock gjorde det, somvanligt, ont i ekonomin men samtidigt vet jag inte vad annars jag skulle kunna göra för de kronorna (a). Jag inhandlade också en del och början på en studentpresent åt en (säger inte vem av er, om ni läser. MOHAHAHA) som jag tror han/hon kommer avguda. Okej, jag hoppas det ialla fall.

Nu är det middagstajm och sedan träning med hajar små. Later bitches.








1 kommentar:

Anonym sa...

HAJAR SMÅ? xD haha. är det det nya djuret eller? och glassarna såg gudomliga ut :o