17 maj 2008

In a world of music

Oskar måste vara galen. Sista gången jag kollade på klockan inatt efter att ha sovit någon timma var den 03.40 eller liknande. Då hade han inte somnat och kunde inte sova heller. Jag skulle upp 08.00 så jag var en pigg och glad tjej på honom. Till slut, efter många hot med att "jag åker hem nu Amanda" osv fick jag honom att stanna och somnade. Vaknade 08.00 och han låg där och var vaken. Jag hoppas att han vaknade då jag slog upp ögonen och inte hade legat kvar fyra timmar till utan sömn. Vem kan motstå att sova när man redan är placerad? Damn.

Hursomhelst, till saken. Gårdagen var jättemysigt bortsett från att man blev lite uppsvälld . Mitt nya liv tas tag i idag igen med start att jag ska på haj-föreställning 10.15. Därför är jag uppe nu, men har redan insett att jag är i princip klar och gick upp gaska många timmar för tidigt. Jag trodde jag skulle orka bli skönheten men nej, jag blev ett troll.

Bilder från gårdagen kommer sen, Ciao.

Inga kommentarer: