30 maj 2008

It takes just a minute

Helg, äntlinge. Nu är det bara två jättetjill dagar sen skolavslutning på onsdag. Dock börjar jag jobba måndagen efter det men det är en annan historia. Först leva livet i sommarvärmen. Jag tror det kommer bli ganska mycket festande efter skolavslutningen så var beredd på en sliten Amanda.

Idag har jag inhandlat en gullig, blommig klänning från Vero Moda. Dock vet jag inte om den ser bra ut på eller om jag bara ser tjock ut, den är nämligen en storlek för stor eftersom den inte fanns i min. Men jag var desperat.

Och Maaaddddeee, varför ska du åka till Greace utan att ta med mig i resväskan? Vi båda vet att jag hade gjrot resan festligare. Du vet inte vad du går miste om dude ;>


Nu ska jag prata med en man som våldgästade och sen ska jag vara med Lenispenis : )

Inga kommentarer: