16 maj 2008

I am high

Nej, jag orkade inte blogga igår. Kollade på bloggen flera gånger och tänkte att nu är det dags men mina fingrar sa emot. Istället fortsatte jag glo.

Gårdagsmorgonen vad dagen med d (det är morgondagen också, igen). Då var det den första, riktiga föreställningen som haj med hajbarnen och förutom att jag aprang omkring barfota med ett för kort och tight blått, glansigt linne gick det jättebra. Hur mysigt som helst var det och jag längtar tills det är dags i morgon igen :)

Nu är det snart dags för en ny bild innom mitt EFIT-projekt som rullar på under dagen. Projektet kommer att redovisas i bloggen så ha tålamod. Den kommer även medverka ikväll då några tjejor ska samlas hos Emelie och äta mat, surra och bara mysa. Efter det kommer Oskar och hämtar mig och sen somnar vi nog. En perfekt fredag :)

Vi hörs i morgon, med bilder jao!

Inga kommentarer: