26 maj 2008

London nights

Här sitter jag med ett par nylonstrumpbyxpr på benen och ett litet leende på läpparna tillsammans med radion som just spelade BWO - lay your love on me. Den är förövrigt inte så bra. Jag väntar på att klockan ska bli dags att packa ner min cylinderhatt, glittriga slips och dylikt som är nödvändigt för att åka med mammas lilla golf till Kulturens hus och Scenrepa lite. Träningen är dock mellan 21.00-22.00 så jag har endel tid att döda. Vad jag ska döda vet jag inte.

Helgen har varit moi och idag är det måndag kom jag just på. Helgen är förbi, fan. Jag var aldrig och sprang den fruktade Ormbergsrundan för 1) jag hade jättejätteont (på riktigt) i mina vader igår. De krampade så jag kunde inte gå. Tårarna var inte långt bort. 2) jag hade det skönt i sängen. Mina ben var varma och jag var trött. Förlåt gud och alla andra.

Men hallå, jag ska ju faktiskt träna med glittrig slips så det jämnar ut sig.

Inga kommentarer: