27 maj 2008

Call me Mr. lover

Skräckscenariot.

Jag och Malin var just påväg till rondellgrejen i smedjan samtidigt som vi pratar om någon person som jag eller hon känner till. Plötsligt känner jag en hand som greppar tag i min arm och en röst som säger något i stil med "öhuhh!" Jag kollar bak och ser the THAIMAN kika fram. Min reaktion blir ett hopp och ett litet tjejskrik likt "aaah!". Jag rusade in i rondellen tillsammans med Malin och ett ganska så högt fniss (jo, jag är faktiskt snart 17 år) men såklart följer thaiman efter och skrattar "med" oss. Sedan kan jag inte sluta vara rädd och uppjagad så han börjar klappa mig på axeln och skratta lite åt mig. Helt allvarligt, jag blev jätterädd att han skulle säga högt i rondellen "I LOVE YOU" som jag har hört han har förmågan att göra. Jag sprang ut med Malin i släptåg och ett hjärta som inte kunde sluta banka.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, kan inte sluta skratta!

L sa...

Hahaha, synd att du har fått dig en stalker :p

Anonym sa...

Hm, jag antar att thaiman = burmamannen? För hur många läskiga asiatmän kan det smyga omkring i luleå? Han stalkar alla! :O Mig ville han bjuda på öl.. Oo