4 maj 2008

And no, I did not die

Okej lords, dudes, loosers and friends. Mitt rum ser ut som självaste fan och jag har inte varit hemma sen förra helgen nästan. Jo, det har jag men inte sen i onsdags i alla fall. Valborgsmässoafton gick åt helvete och jag höll inte mitt löfte med att lägga upp bilder 1a maj. Jag kan inte göra det idag heller eftersom jag inte hann ta några innan jag dog. Ja, skämmigt nog dog jag utav bara helvete.

Bortsett från min misslyckade valborgsmässoafton har jag, kortfattat, varit med mannen, pojken, barnet Ojski ^ Vi har hunnit med att ligga i sängen och se film en hel dag, ätit hamburgare, spelat/lyssnat på gitarr, kollat solnedgång, bakat kladdkaka och ätit en popcornskål rekordsnabbt. Och nu är det söndag, vilket innebär fucking sugskola imorgon. Att det regnar gör inte saken bättre heller. Dessutom har jag ont i huvudet, aj.

Nu ska jag slänga av mig min alltför varma avantröja och börja kanske plugga eller något. (okej, inte plugga)


















1 kommentar:

Anonym sa...

trevlig helg verkar det jusom (: