25 juni 2009

Torsdag

Jag känner mig yr i huvudet, trots att jag ätit frukost och hela köret. Måste nog dricka mer vatten nu i värmetiderna. Vaknade även inatt av att något kändes fel i kroppen, vet inte vad det var. Somnade i alla fall om och vaknade utan yrsel, den har som smygit sig på under morgonens lopp.

Börjar jobba om 30 minuter ganska exakt, idag är det träning som gäller första timman, sedan uppvisningarna jag pratade om igår. Det kommer bli en lång, svettig dag men är det inte roligt så säg.

Efter skolan ska jag, om jag fått mina pengar, inkassera en bikini så jag har någonting att ha på kroppen på lördag, plus lite sminkäckelgrejer. Och kanske ett par glaiatorsandaler som jag har kollat på. Sedan får det räcka, för idag alltså. Måste även under nästa vecka köpa en present till Henny för hon fyller ju för fasiken 18 år nästa fredag (!) och någonting att ha på mig både då och på MIN födelsedag.

Inga kommentarer: