13 juni 2009

Lördag

Jag fick en DKNY parfym av min far igår på middagen. Be delicious fresh blossom heter sorten och jag storgillar den. Tack pappa. Till middag åt jag Black and white med potatisgratäng. Oxfilé och fläskfilé i bea- och tryffelsås. När jag sedan kom hem slutade kvällen med att jag och Oskar åkte på Willys och handlade mat till honom, köpte lite godis, hyrde två filmer och somnade framför den första. Med andra ord somnade vi på soffan vid ca. 23.00. Övergick till sängen vid 00.30 och sov till 10.30 nu på morgonen. Vilken helkväll! Vilket röj! Så jävla bakis jag är idag alltså.

Denna dag ska jag spendera osminkad iförd mjukisbyxor och en mjukiströja. Jag ska promenera, äta mat och troligtvis se filmerna vi missade.

1 kommentar:

linnea sa...

åh, spännande med parfymen ;> för övrigt: ring mig! har cirka noll kronor på mobilen såå jag kan inte riktigt ringa dig. :)