2 juni 2009

Tisdag

Varför var jag just på en plannja pride-uttagning? Det var allt ifrån planerat så jag kom dit i lite lånade kläder utan skor eller annat nödvändigt. Vi får väl se hur det går, inga stora förhoppningar här inte, det är plannja pride vi pratar om. Det var lixom bara en kul grej hallå.

Är trött och känner av i min hals. Jag skjuter först mig själv och sedan någon annan om jag blir fetingsjuk, så som du Elin. Jag åt ett äpple just= vitaminer så jag hoppas de sätter sig i halsen och healar mig.

Är ledig till måndag från och med idag. Hehe, jag har feting jobbig skola alltså, verkligen. Vet inte hru jag orkar. Imorgon ska jag verkligen försöka ta det lugnt. Kanske promenera lite och kanske fika med Amanda B och Lena B. Torsdagen är dagen med d. Jag, mor, bror och Johanna (brors flickvän) ska till IKEA och shoppa lös. Kanske att det händer något i vårat hem innom en snar framtid trots allt. Då får jagverkligen inte vara sjuk. Och resten av helgen ska jag jobba.

På tal om det blev vi indelade i grupper idag på jobbet. Jag ska jobba på Bergviken tillsammans med två tjejer som verkar jättetrevliga och söta, så det blir nog en rolig vecka!

Nu ska jag vänta in onsdag.

1 kommentar:

L sa...

Trevligt att man fick veta något om fikat med dig och Boman, som du tydligen skulle ha berättat ;) blev lite förvånad när jag fick sms från boman om fikat ikväll ^^
Men en annan gång, då du inte är sjuk och jag inte har halkbana!
Jävlar vad lång kommentar..