2 juni 2009

Tisdag

Jag vaknade i morse efter attha sovit nästan 10 h. Vaknade 2 h före klockan ringde så det sög ju. Beslöt mig för att stiga upp, äta en lång frukost och kanske till och med sminka mig idag, bara för att jag inte skulle ha annat att göra. Frukosten tog 15 min. sedan var jag mätt, sminket blev aldrig av, jag dumpade den idén då jag insåg att jag verkligen inte orkade stå och pilla i mitt ansikte. Jag börjar som sagt jobba ikväll och bör vara lite finare kanske första jobbardagen men nej, det får bli ett fiasko, alla får lov att bli rädda när de ser mig. Alternativt att jag sminkar mig sen, senare. Har nämligen 2 träningar före, där jag kommer svetta ner mig rejält. Elin Blom kommer och streetar med oss.

Elin, du ska få ett peppsnack av mig. Sluta ha feber, skärp till dig och bli frisk! Ta alla vitaminkurer du känner till, inte pencillin för det har du god kunskap om att det dödar ditt immunförsvar. Ta en ipren eller två, en halsduk, mössa och lite varma kläder. Sedan kommer du på kursen ikväll och tjänar lite pengar!

1 kommentar:

elin sa...

haha ja jag kommer ikväll! det är ju obligatoriskt. plus att jag vill inte missa att få lite extra penki.

och jag har käkat alla förkylningspreparat man kan köpa på apoteket. plus c-vitamin och vatten och allt möjligt.