29 juni 2009

Måndag

Det är redan måndag. Det blev inget Klubbviken i lördags, det blev udden istället. Efter det åkte jag på Bode alive med Lena J och Linnea och vi spenderade en ack så underlig kväll där. Jag åkte Krusell och Lena försökte äta vårrulle utan varken gaffel eller kvin. Linnea var med om sjuka saker också, som vanligt! HAHA Efter det åkte jag till Lenas stuga och somnade gott för att vakna till ett Thailand likt inget annat. Vi stekte rejält och jag blev bränd, aj. Åkte också ring efter båt och Lena åkte lite vattenskidor. En mycket givande dag.

Idag var det tänkt att Jenny och Maria också skulle komma till Lenas stuga men de kunde inte så jag gjorde om mina planer till att steka och leka på stranden med Frida och Agnes men även det blev inställt p.ga. sämre väder än väntat. Istället ska jag tagga upp inför träningen ikväll. Ska på banken och bli väldigt fattig m.m

Nej, iväg nu.

Inga kommentarer: