24 juni 2009

Onsdag

Jag har hunnit jobba från 09.00-14-00 idag, sedan röck jag verkligen hem och duschade och sminkade mig för att följa med Lena, Sara och Johanna till Haparanda för att gå på Skopunkten. De ville även åka till alko för att inhandla inför en klasskompis födelsedagsfest så jag fick sitta på en bänk utanför och se väldigt vilsen ut. Somnade 2 gånger, både på väg dit och hem. Härligt!

Nu återstår endast 2 dagar av mitt jobb, sedan är jag en kommunlön rikare om en månad. Imorgon ska vi ha föreställning på 2 stycken ålderdomshem och i stadsparken, kom vetjag. På fredag jobbar jag kväll, 17.00-23.00 på Klubbviken. Vilken fantastisk avslutning på ett underbart dansjobb. För att fira att det är slut, att det varit så underbart och att jag älskar sommaren ska då jag och Lena B åka med Josefssons båt Stella Marina vars Lena den andra jobbar tillbaks till Klubbviken på lördag och STEKA hela dagen. Tur att Lena den andra har en lunch mellan 12.20-15.30 så hon kan steka på med oss också! Efter det ska vi hem och tjilla och sedan vidare till Boden alive för att kolla läget där. ÅHnej, vad underbart!

Nu, njuta av kvällen.

Inga kommentarer: