11 juni 2009

Torsdag

Jag har just målat mina tånaglar, så nu matchar jag mina vanliga naglar väldigt bra. Bara för att det är sommar täntke jag att jag målar dem väl. Och på tal om sommar så har jag officiellt sommarlov nu! 10 veckor utan skola! Äntligen. Jag har klarat att gå om ett år. Ett år fyllt med ångest, glädje, utveckling, ångest igen och självklart en kall vinter. Äntligen är det över och när jag blickar frammåt ser jag bara solsken. Än så länge.

Ikväll ska jag till sötSara för att fira henne och sötEllen som fyller ÅR IDAG! GRATTIS FÖR FAN DÅ! Jag hoppas det blir en fin kväll med vin men inte för mycket vin, men vänner och det spelar ingen roll hur många och med många fina stunder. Får inte glömma kameran. Kanske dags att ladda den eller?

Ha en bra kväll, jag har sommarlov!

Inga kommentarer: