17 april 2008

When he walks away, the sun goes down

Jag är trött som vanligt. Skolan var över ganska fort och då gick jag förbi kosmetik för att köpa en ögonbrynsgel-grej. Det sved i min ekonomi och nu är jag deppig över både det och mina vita skor som blev bruna igår då jag vandrade omkring på Bergviken. Dumma Bergivken.

På tal om bruna, övermogna bananer så hade vi nationella prov i engelska A idag. Skrivdelen was the shit och det gick inte bra. Hahahha, jag skrattar då jag tänker på vad jag skrev. Hejkomochhjälpmig.

Nu är det dags att småkika lite på tv, sen kanske jag städar upp lite innan mor min kommer hem. Jag behöver även börja packa upp i mitt rum lite. Nej, jag har inte orkat göra det ännu, slö som jag är.




Jag bjuder på en bild på mig och min snygga sjal idag.
















1 kommentar:

Anonym sa...

Snygghäst-Amanda. Snygghäst-sjal.