7 april 2008

Just because I have to

Solen sken idag! Mina vänner, vårvädret känns enda ut i tårna nu och jag ber med alla mina möjliga kroppsdelar att alla snöiga dagar är över. SMHI säger dock att det ska vara mulet och lite snöigt, vilket suger rejält. Jag ska döda vädret och allt som hör till om det kommer mer snö nu. Jag orkar inte.

Anyhundredsofways, med solen kom en sjuhelsikes lång matkö på lunchen tidigare idag. Jag förstår mig inte på detta, var är det som är så speciellt med Staren? Jag vet att jag sitter där och att det kan vara väldigt lockande med herregud, jag hinner inte ge er alla autografer på en och samma lunchtimma. Nu får ni väl ge er (Om det inte drar i era mungipor nu har ni dålig humor).

Och till sist, men herregudars inte minst, så inkasserade jag ett par nya tygskor från H&M på stadsrundan med Lena, som ägde rum efter avslutad skoltid. De är vita och kostade 98 kronor. Vilket kap! Hejrå forna, ack så älskade, Keds-skor och hello nya, vita, fräsha sommarskor :)

Inga kommentarer: