15 april 2008

We've got this day

Och träningarna för idag är över. Jag vill träna mer mer mer. Jag vill dansa forever and fucking ever. Därför tog jag tag i saken och blev hjälpflicka till barnsagan som är i slutet av maj. Jag och Anniebannanie sk vara hajar. Seixigt, jag vet.

Det finns som sagt inte mycket tid till att blogga såhär års. Jag har fullt upp med att träna, plugga och umgås med studenten. Jag saknar allt annat lite men ändå är allt bra. Hjälp mig att dela på mina världar tack.

Imorgon blir det en spännande dag. Först äckelskola till 15.30, SEDAN ska jag och Lena ställa upp p åett projekt som Lena den andre har. Vi ska vara med i något photoshot och bli publicerade i hennes alldeles egna bok, bara för att vi är de snyggaste hon vet. Det kommer även ske i studion så bakom-kulissenbilder kommer, ha tålamod ;)

TACK SOFIE för Helexträningen. Nu väntar jag bara på att kvinnan ska svara på msn. Trizt.

Later homiez.


Inga kommentarer: