4 april 2008

Thank you god, you're the best

JA INTERNET ÄR INSTALLERAT och jag är happy horse. Äntligen får jag komma lite närmare inpå andras liv genom bloggar och bilddagböcker igen. Moha, jag är stalkerN. Passa er.

Om jag då ska sammanfatta dessa dagar jag har varit lite off så räcker det med cirkus ett ord; lodat. Jag har nämligen mest varit skolan, kommit hem från skolan, packat upp ett antal lådor och testat om internet har funkat (vilket det ej har). Efter det har jag oftast pratat lite i telefon med någon hipp människa, glott lite tv och sedan somnat.

Nu är jag i alla fall i bruk igen, efter en hel vecka utan denna underbara uppfinning. Thank you lord, I fucking love you.

ps. Jag höll på att vara med om samma dilemma ang. bussen idag igen. Sedan fick jag veta att det går en buss bara några minuter senare. Alla måste ha trott att jag var jordens psykskalle då jag löpte så mkt här om dagen då det går en sekunderna senare. Damn

Inga kommentarer: