22 april 2008

Dance trough the hallways

Älskae macka(or). Efter att ha dansat i närmare fyra timmar känner jag mig värd varenda liten kolhydrat som möjligtvis finns i dessa underbara skapelser som kallar smörgåsar. Jag är ganska matt och har fortfarande lite ont i mina benhinnor. Samtidigt har jag kvinnliga värkar och är allmänt uttråkad. MEN jag har mina mackor. hjärta.

I morgon (!) sker denna otroligt omtalade fotning och det ska bli kul. Jag måste dock packa väskan med lite kläder, tops och annat smått och gott som får mig att se fotoredo ut efter en hård dag i skolan, HEHE. Ett annat uppdrag är att få Virpi att låta mig (och Björn?) göra matteprovet som jag missade i måndags pga. min dödsallvarliga sjukdom.

Nu, äta mer mackor och ringa samtal. Sen, sova. Natti :)

Inga kommentarer: