15 augusti 2011

Nå det var väl lite väl smörigt det förra inlägget va men en sak ska jag då berätta för er; jag är fan inte seriös ang. mycket här i livet. Men den där mannen, han får mig att flyga! Så jag vill då lova att honom är jag seriös va' gäller. Honom och jobbet. Dödsseriös.

13.30 idag betalade jag 270 kronor för att äntligen (!!!) få ta lite prover för min gluten/laktos/ibs/uppsvullna mage. Fick vänta i 15 minuter extra (jävla segploppar) och sedan lämna sjukrummet efter 3 max 4 min. Doktorn kände inte ens på magen. Inte ett litet blodprov. Ingenting. Ingenting förutom en ny tid för gastroskopi...........Motherfucker...."Vi bedövar halsen lite och jag kr ett pepptalk, sedan går det hur bra som helst ska du se."

Jaja, livet leker ju i annat fall så. Ska kila rumpan till Helex och iw.

Inga kommentarer: