21 augusti 2011

Musikens makt igår var ju dödstråkigt. Vädret bidrog nog till mycket av tråkigheten men whata fuck. Det slutade i Fridas bil med två påsar godis och samma mängd chips, mumsfillibabba.

Idag hurrni, idag har jag undervisat första klasserna sedan sommaruppehållet. Good god (!) det var kul. Jag tror mitt kall i livet är undervisning. Kanske. Om jag är bra, tänk om jag är dålig att alla hatar mig typ. Vore ju inte kul. Under efermiddagen ska jag färga lillhåret, städa toaletten (mamma fick en idé om att klippa sitt hår inne på toaletten igårkväll. Why mother why) och laga mat. Sedan, sist men absolut bäst av allt, kommer Fernandooooo hem från Stockholmet så då är jag seriöst beredd att löpa (!) hela vägen hem till honom om det så ska va.

Först ska jag ta en godis som blev kvar sedan igår. mmmmmmmm

Inga kommentarer: