25 augusti 2011

Idag är det på pricken en vecka tills jag och min kille blir sambos. iiiih! *fnissig*

Fernando googlade "sambo tips" på google och vad vore livets alla funderingar utan flashback va?vavava? Inlägg (givetvis) från männen i förhållandet dök upp:

"Jag o min flickvän ska bli sambos, jag erkänner att jag är lite nervös då jag aldrig bott ihop med någon tjejj förut. Båda är 25år.

1.Vad är det man ska tänka på? 2.Vad blir det ofta tjaffs om?
3.Hur löser man de ekonomiska frågorna som mat o teleräkningar?
4.Blir jag tvungen att tvätta hennes kläder också nu eller bokar man tid i tvättstugan varförsig?
5.Hur sköter man möblemanget? Jag kan störa mig lite på alla hennes prydnadssaker som hon gillar men jag gillar att ha det mer "rent" och ytor.
6.Kommer jag få någon tid för mig själv framför teven eller måste jag umgås jämt?

Som ni märker har jag ingen koll men jag och hon är jävligt kära och ska flytta ihop väldigt snart."
 
Gillar särskilt fråga 4 och 6. Hoppas att jag och Ferro har gått förbi denna bit redan. Annars äre illa.......................

Inga kommentarer: