14 augusti 2011

då jag tänker på dig snurrar hela jorden och jag blir yr, det kittlar och känns roligt
jag ler omedvetet och skrattar åt mig själv
att du blev du och att du blev vi tillsammans med mig

om nätterna när jag ligger vaken drömmer jag om dig och kan aldrig sluta
förens jag somnar och du håller dina armar om mig
då vet jag att du är där och att du inte ska någonstans ännu.

det skakar i mig då du tar på mig och känner att jag finns på riktigt
och ännu mer då du säger att jag är den enda du berättat detta för

och jag tänker på dig och längat efter dig mest hela tiden då du inte är här
var jag vill att du ska vara vi passar ju perfekt ihop du och jag
vi är fantastiska tillsammans och jag vill inte att det ska ändras
för jag vill vara din föralltid.

du är i alla fall hela min värld Fernando. Hela.

Inga kommentarer: