22 augusti 2011

Bloggtime!! Jag har just kommit hem från Roasters, vilket jag beökte tillsammans med Carro och Joel. Vi drack latte resp. kaffe och pratade vuxenspråk. Träffade massa kändisar som jag sedan slog mig ned tillsammans med i väntan på bussen.

Imorgon ska jag, hör och häpna, jobba på Dressmann. The boss ringde och berättade om ett olycksfall som inträffat under dagen så vad gör man inte, jag är ändå ledig imorgon. Dessutom behöver jag alla jävla pengar jag kan få.

Om mindre än två veckor bor jag på Sandviksgatan 36E, det känns lovfley. Jag längtar så himla mycket. Det enda som behövs nu är cashflow.

En annan idé jag har är att förändra mitt hår, igen. Tror det är dags att spara ut det på längden, vill kunna sätta upp det mitt på skallen igen, kändes bra och jag kände mig helt ok snygg. Kanske med en lugg denna gång. Eller kanske inte. Vi märker ju om ca. 1 år hur det blev.


Inga kommentarer: