6 augusti 2009

Tosdag

Inget stek idag tyvärr. Hade verkligen ingen att steka med idag. Istället gick jag och köpte en plattång och ett par väldigt vackra solglasögon som jag inte kunde hålla mig ifrån. Kärlek vid förta ögonkastet. Plattången däremot, kan skjuta sig själv i sklallen. Den var dyr och jobbig. Ful är den också.

Ska på ett tag kila ner på Udden och umgås med mina underbara Ellen, Elin och Jenny. Har en hel del att prata om och ta igen efter några veckor utan dem. Lk träffades några iofs. men det är inte samma sak, verkligen inte. Nej. Efter det ska jag möta upp Lollo och ta en lång härlig fika på Roasters, välbehövligt. Det var längesen jag träffade henne, nykter också. Hahaahah.

Ännu senare ikväll blir det väl film, eller kanske Lenas stuga. Om steket vill smyga fram imorgon simmar jag fan dit om hon vägrar vara med mig.

Vad helgen sedan har att erbjuda vet jag inte ännu. Ska kanske umgås med Elin en dag, kanske Henny med gäng lördag, filmkväll en dag och storstekning. Fetvärmen är ju på väg.

Inga kommentarer: