28 augusti 2009

Ikväll är det party, även om det inte är fest

Fredag, ljuva fredag. Den första skolveckan är över och på måndag börjar det verkligen på riktigt. Då är det dags för de idividuella valen att starta och torsdagar med skola 08.15-16.30.

Igår var jag på danspaket-möte. U-u-underbart att träffa Olivia igen. Jag har verkligen saknat henne så sjukt mycket, skönt att hon äntligen är i min närvaro större delar av veckorna igen. Det var också härligt att känna stämningen vi har igen. En hel sommar är ganska mycket, nu då man känner efter.

Ikväll ska jag umgås med Snyggjävla Ellen och Maja, ska bli trevligt som vanligt. Vad som händer vet jag inte, vet bara att det är fredag = även om inte alkohol är inblandat i bilden så är det party. Det är en hel vecka sedan nu, Ellen!

1 kommentar:

ellen sa...

ja men din jävla vecka förstörs ju ikväll babe ;)