13 augusti 2009

Onsdag

Jag känner att jag har ytterst tråkigt. Ingen ville fika med mig märkte jag efter ett tag så det gick ju åt helvete. Fick dock ett tröstande meddelande av Lena B att hon ville fika men var fast i läggan. Trist.

Helgen som kommer kan jag ju i brist på annat berätta om. Imorgon ska jag möta upp min fina o så fina Ellen för att gå en vända på staden och sedan laga + äta (antagligen) middag ihop. Kanske blir lite lugna favoriter, tända ljus och kolla varandra djupt i ögonen också. En dejt ska ju vara en dejt. På lödag ska jag träffa upp Lena B och Lena J som äntligen (!) har kommit hem från Stockholm. Antar att vi ska gå på staden en sväng, sedan åka till någons hushåll och verkligen ta igen all tid som gått till spillo. Ska sno en sängplats hos J till kanske måndag, eftersom på söndag är det grillning på Måttsundsbacken igen. Sådanna dagar/helger uppskattas extremt mycket.

Och nu då?

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjena, jag är ju i stockholm på Söndag så jag kan tyvärr inte komma, trodde ju att den skulle bli i onsdags. Men hörde att du skulle på onsdagsklubben. Trist som tusan att jag missar de! >.< Hoppas att ni har de kul iaf! /jenny