13 augusti 2009

Torsdag

Det var riktigt trevligt igår på Onsdagsklubben måste jag säga. Blev inte alls särskillt påverkad, skulle nog hellre säga salongs. Jag dansade mest hela kvällen och det var självklart mycket roligt. Vilken kick att dansa disco alltså, man borde göra det oftare. Samla ihop lite vänner och gunga lite på vardagsrumsgolvet. Särskillt när man är deppig. Why not?

Imorse när jag och Henny vaknade var jag död, verkligen död. Det känns som att jag inte har sovit ut på flera dagar. Jag undrar vad det beror på. Inte. Måste försöka sova ut samtidigt som jag ska vända tillbaks dygnet inför skolan som börjar om 1 ½ (!!!!! VAR TOG SOMMAREN VÄGEN) veckan.

Vad denna dag har att bjuda på vet jag inte riktigt ännu, trots att klockan är snart 15.00. Ska få lite besök och sådär men senare ikväll är den stora gåtan fortfarande ett mysterium. Kanske är det någon som vill gå på en fika? Snälla söta rara? Gulliga?

Inga kommentarer: