16 augusti 2009

Grilla goda varmkorvar

Om cirka 20 minuter är det tänkt att alla tjejorna ska komma hit till Lena Bs altan för att grilla lite mat, pinnbröd, majs och annat gott. Det var egentligen tänkt att vi skulle var apå Måttsundsbacken men det är lite för ostabilt väder så vi väljer den inglasade altanen istället.

Har, sedan igår, varit med Lena en hel del. Vi såg film, åt godis, såg SATC och promenerade. Jag övningskörde även för första gången i stan, trafikljus osv. Det gick som det gick. Resulterade i att både mamma och Lena satt och skrattade åt mig. Imagine hur bra jag var :)

Från och med idag ska jag sova hos Lena den andre J. Imorgon vet jag inte alls vad vi ska göra, troligtvis hälsa på Lena och Johan på Porsön och jag ska även hinna träna. Äntligen börjar träningarna.

Om exakt en vecka är det vår sista sommarlovsdag.

1 kommentar:

Anonym sa...

okej, sista meningen gjorde mig feeett deppig ...