22 augusti 2009

Då var det dags igen

Med några dagars uppehåll känner jag mig redo att ta tag i bloggandet igen. Nu kommer det bli mer ordentligt och redigt eftersom att jo, skolan börjar om 2 dagar. Hur känns det då? Åt helvete. Jag kommer säkerligen få svininfluensan också.

Det som hänt sedan jag och Lena var på en sensommrväderspromenad är inte mycket. Var förbi onsdagsklubben med Carro, Henny och Linnea i (surprise) onsdags, hängde med världens(!) bästa Ellen och Maja någon timma i torsdags, Åkte till Amanda Boman efter träningen och spenaderade hela denna fredag där med henne, Amanda och andra människor. Orkar inte direkt berätta vad vi gjort.

Helgen som är kvar innan skolfittan börjar ska jag spendera tillsammans med Frida (ring mig biacth), Ellen och dom OCH med underbar uppblåsbara (eller?) Lena!

Inga kommentarer: