26 juli 2009

Söndag

Det blev att jag tittade på en helt annan film än vad jag hade tänkt igårkväll. He's just not that in to you heter den och visade sig vara väldigt bra. En dramakomedi, mums. Tidigare idag tittade jag på den efterlängtade Yesman och den var ju i en klass för sig. Humor, mohahah! Nu får ni dock inte tro att detta är det enda jag gör, kollar film alltså. Jag umgås faktiskt med människor emellanåt. Igår tillexempel, var jag med Lena B en stund på kvällen. Vi promenerade i nästan 2 h, de ni. Och idag ska jag till Halsön och titta film med andra Lena. Så jag är aktiv också!

Morgondagen bjuder på lön, äntligen! Det har, trots denna glädje, som vanligt ändå fuckat upp sig och jag vet inte om jag får allt på en gång. Men jag ska försöka fixa det, så var lugna.






Inga kommentarer: