13 juli 2009

Måndag

Jag vill också vara nyss hemkommen från Hultsfred med bilder, minnen och ett glatt men ack så slitet humör. Är jag det? Nej. Istället har jag i helgen varit i gång en dag, fredags, efter det har jag suttit hemma i in soffa, alternativt legat i min säng och verkligen fastnat av tristess. Jag har sett några filmer som gått på tv, som verklige varit dåliga, sovit, sett repriser på serier som Lipstick jungle. Jag tror jag mestadels har legat ochväntat på att någonting ska hända, men ingenting har hänt. Verkligen ingenting.

Nu ska jag på allvar försöka ta tag i dethär. Varför är alla bortresta för?

1 kommentar:

Johanna sa...

Du kan få lite av mitt slita humör om du vill. Jag har sovit mig igenom bussresan på 17 timmar + en 12 timmars nattsömn men jag är ändå trött. Sen kan du få kika på mina bilder också ;>