20 juli 2009

Måndag

Träningen gick väldigt bra och var väldigt behövlig för mig. Nästa måndag igen då, vad säger ni? Jotack. Känner bara att det är på tiden att bestämma mig för vad jag verkligen vill. Tragiskt, jag vill göra så mycket. Det finns så mycket av allt och så lite av tiden. Hur kan det vara det enda som det inte finns nog av?

Har lugnat ner mig lite efter träningen då och sitter nu och väntar på ev. 2 ½ men men framförallt SCRUBS. HAHAHA, in love i den fucking serien. Jag kan se alla avsnitt om och om igen. Har sett varenda ett fram till säsong 7, sedan hade det (då, för ca. 3 år sedan) inte kommit ur mer avsnitt. Känner att det är på tiden att jag tar upp Scrubs-tittandet igen, det är så sjukt roligt. Min FANTASTISKT roliga humor. Hahahahahahahahhaha..

Har lagt till en hel del ny musik på min härligt underbart perfekta spotifylista idag, älska nu och föralltid. Något annat som också är härligt, underbart perfekt är att 1)ELLEN kom hem igår eller något så jag ska umgås med henne och favoritElin på onsdag! 2) LINNEA kommer hem imorgon.

Plus att jag ska till Lena imorgon, men ja, det vet vi alla att jag redan älskar.

Inga kommentarer: