15 juli 2009

Onsdag

Idag är det än en gång stekarväder så jag ska troligtvs dra ut till Lenas stuga och göra det jag är bäst på, steka. Med Lena brukar det vara extra stekigt eftersom hon har sina stunder. Förhoppningsvis kanske det blir lite ringåkning också, vattenskidor är jag seriöst inte riktigt mogen för ännu.

Först måste jag dock vänta på att klockan ska bli "10.00-11.00" då jag fick ringa henne. Vilken tid ska jag då ringa? Prick 10.00 bara för att vara jävlig (eftersom jag vet att hon kommer bli less men inte visa det då) eller ska jag vänta en stund för att visa min godhet? Måste hur som helst tvätta klart min bikini som var risig och time to wash imorse då jag kollade på den.

Måste även ringa Plannja pride idag. Åhnej.
Ha en bra dag DU så ska jag också det.

Inga kommentarer: