27 juli 2009

Måndag

Phew, en heldag på stan med fört Linnea och sedan också Lena som följeslagare. Köpte en hel del, min lön har ju kommit, (thank you lord) så när jag kom hem var jag en nässesär, ett par skor, en body, nylonstrumpbyxor, lkbiljett och lite smink rikare. Dock nästan 700 kronor fattigare. MEN vem bryr sig, egentligen? Tråkigt bara att man snart måste börja köpa nya block och pennor till äckelskolan, som förövrigt börjar om 4 veckor. Lovely, nat.

Nu ska jag på en stund kila på träning, ska bli mucho gusto skönt att få röra på sig lite igen. Det verkar som aldrig bli av när jag har lov och inget jobb. Dock ska jag och Lena den äldre (B) ta en promenad från Luleåcity till Antnäs innan sommaren är slut. Vi har gjort det en gång tidigare, men det blev en hel del fusk då så nej, vi känner oss tvingade att göra om det. Snart. Lena, när är du ledig ?

Herrå. Btw, på torsdag börjar det.

Inga kommentarer: